No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
Od diagnozy do rozwiązańOd diagnozy do rozwiązań
Add to bibliography
Od scenariusza do oceniania – jak organizować pracę w grupie zróżnicowanejOd scenariusza do oceniania – jak organizować pracę w grupie zróżnicowanej
Od „Ala ma kota” do e-matury, czyli dokąd zmierza szkolny podręcznikOd „Ala ma kota” do e-matury, czyli dokąd zmierza szkolny podręcznik
O ewaluacji po dwóch latach – różne perspektywyO ewaluacji po dwóch latach – różne perspektywy
Oferta doskonalenia nauczycieli „Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły”Oferta doskonalenia nauczycieli „Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły”
Oferty doskonalenia nauczycieli - 1/2012Oferty doskonalenia nauczycieli - 1/2012
Oferty doskonalenia nauczycieli - 1/2013Oferty doskonalenia nauczycieli - 1/2013
Oferty doskonalenia nauczycieli - 2/2012Oferty doskonalenia nauczycieli - 2/2012
Oferty doskonalenia nauczycieli - 3/2012Oferty doskonalenia nauczycieli - 3/2012
Oferty doskonalenia nauczycieli -4/2012Oferty doskonalenia nauczycieli -4/2012
O krok dalej – technologie informacyjne w indywidualizacji nauczaniaO krok dalej – technologie informacyjne w indywidualizacji nauczania
O niektórych przyczynach trudności w uczeniu się matematykiO niektórych przyczynach trudności w uczeniu się matematyki
O nowej formule egzaminu maturalnego z języka polskiegoO nowej formule egzaminu maturalnego z języka polskiego
oprc. Katarzyna Koletyńska, kwiecień 2016, Drogowskazy prawne 1/2016oprc. Katarzyna Koletyńska, kwiecień 2016, Drogowskazy prawne 1/2016
O przekazywaniu pasjiO przekazywaniu pasji
O roli książki i biblioteki szkolnej w zyciu dzieci i mlodzieżyO roli książki i biblioteki szkolnej w zyciu dzieci i mlodzieży
O różnojęzycznych kompetencjach nauczycieliO różnojęzycznych kompetencjach nauczycieli
Oswajanie e-edukacjiOswajanie e-edukacji
O systemowych rozwiązaniach w pracy z uczniem zdolnymO systemowych rozwiązaniach w pracy z uczniem zdolnym
O zmianach w części pisemnej egzaminu maturalnego z języka polskiego na poziomie podstawowymO zmianach w części pisemnej egzaminu maturalnego z języka polskiego na poziomie podstawowym