No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
6.1 Wykorzystanie narzędzi informatycznych wspierających proces uczenia się6.1 Wykorzystanie narzędzi informatycznych wspierających proces uczenia się
Add to bibliography
6.2 Kształtowanie umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji oraz krytycznej oceny ich przydatności6.2 Kształtowanie umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji oraz krytycznej oceny ich przydatności
6.3 Wykorzystanie otwartych zasobów edukacyjnych w procesie uczenia się i rozwijania zainteresowań uczniów6.3 Wykorzystanie otwartych zasobów edukacyjnych w procesie uczenia się i rozwijania zainteresowań uczniów
6.4 Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji6.4 Praca z narzędziami informatycznymi do gromadzenia, organizowania i przechowywania informacji
7.1 Sposoby kształtowania u uczniów zdolności algorytmicznego rozwiązywania problemów7.1 Sposoby kształtowania u uczniów zdolności algorytmicznego rozwiązywania problemów
7.3 Aktywna realizacja zagadnień z zakresu robotyki7.3 Aktywna realizacja zagadnień z zakresu robotyki
7.4 Problemy matematyczne ułatwiające tworzenie zaawansowanych algorytmów w klasach IV–VIII szkoły podstawowej7.4 Problemy matematyczne ułatwiające tworzenie zaawansowanych algorytmów w klasach IV–VIII szkoły podstawowej
8.1 Sposoby kształtowaniau uczniów zdolnośc i algorytmicznego rozwiązywania problemów8.1 Sposoby kształtowaniau uczniów zdolnośc i algorytmicznego rozwiązywania problemów
8.2 Strategie wprowadzania uczniów w syntaktykę i semantykę kodów najpopularniejszych języków programowania8.2 Strategie wprowadzania uczniów w syntaktykę i semantykę kodów najpopularniejszych języków programowania
8.3 Aktywna realizacja zagadnień z zakresu robotyki8.3 Aktywna realizacja zagadnień z zakresu robotyki
8.4 Problemy matematyczne ułatwiające tworzenie zaawansowanych algorytmów w szkole ponadpodstawowej8.4 Problemy matematyczne ułatwiające tworzenie zaawansowanych algorytmów w szkole ponadpodstawowej
9.1 Wykorzystanie technologi iinformacyjno-komunikacyjnych w komunikacji międzyludzkiej9.1 Wykorzystanie technologi iinformacyjno-komunikacyjnych w komunikacji międzyludzkiej
Aneta Stasiak, 3.3 Prowadzenie operacji w arkuszach kalkulacyjnych oraz tworzenie baz danychAneta Stasiak, 3.3 Prowadzenie operacji w arkuszach kalkulacyjnych oraz tworzenie baz danych
Jacek Stańdo, 2017, 7.2 Pomysły wykorzystania wizualnych języków programowania w edukacji informatycznej dzieci starszych i młodzieżyJacek Stańdo, 2017, 7.2 Pomysły wykorzystania wizualnych języków programowania w edukacji informatycznej dzieci starszych i młodzieży
Kształcenie umiejętności posługiwania się technologiami informacyjno-komunikacyjnymi przez dzieci młodszeKształcenie umiejętności posługiwania się technologiami informacyjno-komunikacyjnymi przez dzieci młodsze