No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
5.3 Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej?5.3 Jak wykorzystać studium przypadku w edukacji matematycznej?
Add to bibliography
6.1 Jak wykorzystać otoczenie w edukacji matematycznej?6.1 Jak wykorzystać otoczenie w edukacji matematycznej?
6.2 Jak wykorzystać architekturę i przyrodę w edukacji matematycznej?6.2 Jak wykorzystać architekturę i przyrodę w edukacji matematycznej?
6.3 Jak wykorzystać badania społeczne w edukacji matematycznej?6.3 Jak wykorzystać badania społeczne w edukacji matematycznej?
6.4 Jak wykorzystać funkcjonowanie urzędów, instytucji finansowychi przedsiębiorstw w edukacji matematycznej?6.4 Jak wykorzystać funkcjonowanie urzędów, instytucji finansowychi przedsiębiorstw w edukacji matematycznej?
7.1 Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry?7.1 Jak wykorzystać technologię w nauce arytmetyki i algebry?
7.2 Jak wykorzystać technologię w nauce planimetrii i stereometrii?7.2 Jak wykorzystać technologię w nauce planimetrii i stereometrii?
7.3 Jak wykorzystać technologię w nauce funkcji i rachunku prawdopodobieństwa?7.3 Jak wykorzystać technologię w nauce funkcji i rachunku prawdopodobieństwa?
7.4 Jak wykorzystać technologię w zbieraniu, analizie i wizualizacji danych?7.4 Jak wykorzystać technologię w zbieraniu, analizie i wizualizacji danych?
8.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki dla klas IV–VIII szkoły podstawowej8.1 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki dla klas IV–VIII szkoły podstawowej
8.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki w szkole ponadpodstawowej8.2 Model funkcjonowania pracowni przedmiotowej z matematyki w szkole ponadpodstawowej
9.1 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej9.1 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji biologicznej
9.2 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji geograficznej9.2 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji geograficznej
9.3 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji geograficznej9.3 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji geograficznej
9.4 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji fizycznej9.4 Rozwijanie myślenia matematycznego w kontekście edukacji fizycznej