No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
Halina Grzymała-Moszczyńska, kwiecień 2016, Wraca Bartek z zagranicy... I co dalej?Halina Grzymała-Moszczyńska, kwiecień 2016, Wraca Bartek z zagranicy... I co dalej?
Add to bibliography
Hanna Okońska, październik 2015, Biblioteka – nauczyciel – uczeń. Formy wspierania pracy dydaktycznej nauczycieli w Warmińsko-Mazurskiej Bibliotece Pedagogicznej w OlsztynieHanna Okońska, październik 2015, Biblioteka – nauczyciel – uczeń. Formy wspierania pracy dydaktycznej nauczycieli w Warmińsko-Mazurskiej Bibliotece Pedagogicznej w Olsztynie
Historia i społeczeństwo w szkole ponadgimnazjalnej– trudności organizacyjneHistoria i społeczeństwo w szkole ponadgimnazjalnej– trudności organizacyjne
Historia z przyszłością. Jak wyjść z epoki kredy, jaknowocześnie i ciekawie uczyć historii?Historia z przyszłością. Jak wyjść z epoki kredy, jaknowocześnie i ciekawie uczyć historii?
INFOTEKA Ośrodka Rozwoju Edukacji jako projekt wspierający TIKINFOTEKA Ośrodka Rozwoju Edukacji jako projekt wspierający TIK
Inicjatywy flagowe MEN Roku Szkoły z PasjąInicjatywy flagowe MEN Roku Szkoły z Pasją
Innowacje społeczne w obszarze „Edukacja i szkolnictwo wyższe”Innowacje społeczne w obszarze „Edukacja i szkolnictwo wyższe”
Interkonytynentalna wymiana - przykłady wykorzystaniaInterkonytynentalna wymiana - przykłady wykorzystania
Jak dziecko poznaje i zmienia świat podczas zajęć szkolnych. Doświadczenia z pierwszego roku realizacji projektu „Z Małej Szkoły w Wielki Świat”Jak dziecko poznaje i zmienia świat podczas zajęć szkolnych. Doświadczenia z pierwszego roku realizacji projektu „Z Małej Szkoły w Wielki Świat”
Jakiego wspomagania potrzebują nauczyciele ze szkół ponadgimnazjalnych? Doświadczenia szkół objętych pilotażem nowego systemu doskonaleniaJakiego wspomagania potrzebują nauczyciele ze szkół ponadgimnazjalnych? Doświadczenia szkół objętych pilotażem nowego systemu doskonalenia
Jak mam pokochać moje dziecko? Nie miałem od kogo się tego nauczyćJak mam pokochać moje dziecko? Nie miałem od kogo się tego nauczyć
Jakość pracy nauczyciela a atrakcyjność lekcji wychowania fizycznegoJakość pracy nauczyciela a atrakcyjność lekcji wychowania fizycznego
Jakość przedszkola w „ustawie przedszkolnej”Jakość przedszkola w „ustawie przedszkolnej”
Jak pomóc dziecku lub uczniowi z mutyzmem selektywnym?Jak pomóc dziecku lub uczniowi z mutyzmem selektywnym?
Jak poradnia w Wejherowie przygotowuje się do wspomagania szkół?Jak poradnia w Wejherowie przygotowuje się do wspomagania szkół?
Jak potwierdzać kompetencje zdobyte na drodze pozaformalnej i nieformalnej?Jak potwierdzać kompetencje zdobyte na drodze pozaformalnej i nieformalnej?
Jak pracować z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – zadania szkoły i poradni psychologiczno-pedagogicznejJak pracować z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – zadania szkoły i poradni psychologiczno-pedagogicznej
Jak prowadzić TIK-owe nauczanie indywidulane?Jak prowadzić TIK-owe nauczanie indywidulane?
Jak radzić sobie z agresją elektroniczną młodych ludzi?Jak radzić sobie z agresją elektroniczną młodych ludzi?
Jak skutecznie rozbudzić i utrzymać zainteresowanie dzieci matematyką?Jak skutecznie rozbudzić i utrzymać zainteresowanie dzieci matematyką?