No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
Jak dziecko poznaje i zmienia świat podczas zajęć szkolnych. Doświadczenia z pierwszego roku realizacji projektu „Z Małej Szkoły w Wielki Świat”Jak dziecko poznaje i zmienia świat podczas zajęć szkolnych. Doświadczenia z pierwszego roku realizacji projektu „Z Małej Szkoły w Wielki Świat”
Add to bibliography
Jakiego wspomagania potrzebują nauczyciele ze szkół ponadgimnazjalnych? Doświadczenia szkół objętych pilotażem nowego systemu doskonaleniaJakiego wspomagania potrzebują nauczyciele ze szkół ponadgimnazjalnych? Doświadczenia szkół objętych pilotażem nowego systemu doskonalenia
Jak mam pokochać moje dziecko? Nie miałem od kogo się tego nauczyćJak mam pokochać moje dziecko? Nie miałem od kogo się tego nauczyć
Jakość pracy nauczyciela a atrakcyjność lekcji wychowania fizycznegoJakość pracy nauczyciela a atrakcyjność lekcji wychowania fizycznego
Jakość przedszkola w „ustawie przedszkolnej”Jakość przedszkola w „ustawie przedszkolnej”
Jak pomóc dziecku lub uczniowi z mutyzmem selektywnym?Jak pomóc dziecku lub uczniowi z mutyzmem selektywnym?
Jak poradnia w Wejherowie przygotowuje się do wspomagania szkół?Jak poradnia w Wejherowie przygotowuje się do wspomagania szkół?
Jak potwierdzać kompetencje zdobyte na drodze pozaformalnej i nieformalnej?Jak potwierdzać kompetencje zdobyte na drodze pozaformalnej i nieformalnej?
Jak pracować z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – zadania szkoły i poradni psychologiczno-pedagogicznejJak pracować z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – zadania szkoły i poradni psychologiczno-pedagogicznej
Jak prowadzić TIK-owe nauczanie indywidulane?Jak prowadzić TIK-owe nauczanie indywidulane?
Jak radzić sobie z agresją elektroniczną młodych ludzi?Jak radzić sobie z agresją elektroniczną młodych ludzi?
Jak skutecznie rozbudzić i utrzymać zainteresowanie dzieci matematyką?Jak skutecznie rozbudzić i utrzymać zainteresowanie dzieci matematyką?
Jak technologie informacyjne i komunikacyjne mogą wspomagać rozwijanie uzdolnień uczniówJak technologie informacyjne i komunikacyjne mogą wspomagać rozwijanie uzdolnień uczniów
Jak utrzymać i rozwijać dobrą jakośćpracy szkoły - Salon Kreatywnych Szkół i PlacówekJak utrzymać i rozwijać dobrą jakośćpracy szkoły - Salon Kreatywnych Szkół i Placówek
Jak wspierać dyrektora, który zmierza do rozwoju swojej szkoły?Jak wspierać dyrektora, który zmierza do rozwoju swojej szkoły?
Jak wspierać ucznia w uczeniu się matematyki? - efekty pracy sieci współpracy i samokształceniaJak wspierać ucznia w uczeniu się matematyki? - efekty pracy sieci współpracy i samokształcenia
Jak wykorzystać naturalną ciekawość małego dziecka w szkole?Jak wykorzystać naturalną ciekawość małego dziecka w szkole?
Jak zaczarować lekcje języka obcego? O międzynarodowej współpracy nauczycieli i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w dydaktyce szkolnejJak zaczarować lekcje języka obcego? O międzynarodowej współpracy nauczycieli i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w dydaktyce szkolnej
Jak zaplanować i przeprowadzić ewaluację wewnętrzną, aby rzeczywiście sprzyjała rozwojowi szkoły?Jak zaplanować i przeprowadzić ewaluację wewnętrzną, aby rzeczywiście sprzyjała rozwojowi szkoły?
Języki obce w sieciJęzyki obce w sieci