No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
Notatki do scenariusza, czyli o planowaniu pracy z tekstem kultury w gimnazjumNotatki do scenariusza, czyli o planowaniu pracy z tekstem kultury w gimnazjum
Add to bibliography
Nowa podstawa programowa dla języka obcego nowożytnego w klasach I - IIINowa podstawa programowa dla języka obcego nowożytnego w klasach I - III
Nowa podstawa programowa przedmiotu język obcy nowożytny w gimnazjumNowa podstawa programowa przedmiotu język obcy nowożytny w gimnazjum
Ocenianie kształtujące na lekcjach fizykiOcenianie kształtujące na lekcjach fizyki
Od koncepcji edukacji geograficznej do praktykiOd koncepcji edukacji geograficznej do praktyki
Odnoszenie egzaminów z języków obcych do Europejskiego systemu opisu kształcenia językowegoOdnoszenie egzaminów z języków obcych do Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego
Planowanie pracy nauczyciela fizykiPlanowanie pracy nauczyciela fizyki
PlastykaPlastyka
Plastyka - Wdrażanie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnegoPlastyka - Wdrażanie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego
Podstawa programowa przedmiotu geografiaPodstawa programowa przedmiotu geografia
Polonistyczny proces dydaktyczny w świetle nowej podstawy programowejPolonistyczny proces dydaktyczny w świetle nowej podstawy programowej
Poradnik dla dyrektora gimnazjum - Ramowe plany nauczaniaPoradnik dla dyrektora gimnazjum - Ramowe plany nauczania
Poradnik dla dyrektora liceum ogólnokształcącego - Ramowe plany nauczaniaPoradnik dla dyrektora liceum ogólnokształcącego - Ramowe plany nauczania
Poradnik dla dyrektora szkoły podstawowej - Ramowe plany nauczaniaPoradnik dla dyrektora szkoły podstawowej - Ramowe plany nauczania
Powietrze - coś czy nicPowietrze - coś czy nic
Praca z tekstem kultury - literackim i nieliterackim na lekcjach jezyka polskiego w świetle nwej reformy programowejPraca z tekstem kultury - literackim i nieliterackim na lekcjach jezyka polskiego w świetle nwej reformy programowej
Praca z uczniem zdolnym na zajęciach z przedmiotów artystycznych. Poradnik nauczycielaPraca z uczniem zdolnym na zajęciach z przedmiotów artystycznych. Poradnik nauczyciela
Prawa czlowieka. Poradnik nauczycielaPrawa czlowieka. Poradnik nauczyciela
Problemy z podziałem na grupy i dobraniem podręcznika w pytaniach nauczycieli języków obcychProblemy z podziałem na grupy i dobraniem podręcznika w pytaniach nauczycieli języków obcych
Programy nauczania w rzeczywistości szkolnej. Tworzenie – wybór – ewaluacjaProgramy nauczania w rzeczywistości szkolnej. Tworzenie – wybór – ewaluacja