Wyniki wyszukiwania
- Szukane:
-
[Opis = "W Zeszycie 1 koncentrujemy się na podstawach teoretycznych. Obejmują one zagadnienia, które ułatwią rozwijanie umiejętności myślenia komputacyjnego w klasach IV–VIII szkoły podstawowej, planowanie i prowadzenie zajęć dla uczniów oraz warsztatów doskonalącychdla nauczycieli. Jest to m.in. niezbędnik metodyczny zawierający podstawowe informacje dotyczące określania celów zajęć, tworzenia konspektów lekcji programowania i organizowania środowiska rozwoju myślenia komputacyjnego zgodnego z założeniami szkoły ćwiczeń. Materiał ten będzie pomocny zarówno dla praktykantów, stażystów, jak i i chopiekunów (mentorów). Przyda się także pracownikom ośrodków doskonalenia nauczycieli (jako baza do organizacji warsztatów) oraz dyrektorom szkół (ułatwi podejmowanie decyzji dotyczących innowacji pedagogicznych, wyboru strategii organizacji pracowni nauki programowania i/lub robotyki)."]