English   polski  
 

Biblioteka Cyfrowa Ośrodka Rozwoju Edukacji

English   polski  

Zawęź wg atrybutów

Zawęź wg kolekcji

Języki opisu

Wyniki wyszukiwania

Szukane:
[Opis = "Jak zostało to już wielokrotnie podkreślone w poprzednich zeszytach niniejszegozestawu, kompetencje miękkie można w dużej części wypracować. Niektórym przyjdzieto łatwiej, innym bardzo trudno. Nie należy się jednak zniechęcać: oczywiście, że niekażdy zostanie wynalazcą czy nagrodzonym Noblem pisarzem, ale przy odpowiedniejedukacji nawet kreatywności można się nauczyć. Takie założenie powinno być punktemwyjścia współczesnego nauczania, które oprócz realizacji celów dydaktycznych powinnowspomagać uczniów w kształceniu kompetencji społecznych. Ma to znaczenie nie tylko dla ich przyszłej sytuacji zawodowej, kiedy dysponując takimi umiejętnościami szybko znajdą swoje miejsce na rynku pracy. Jest ważne również dla osobistego poczucia szczęścia, kiedy dzięki odpowiedniej komunikacji, współpracy z innymi, właściwej samooceny i umiejętnego zarządzania czasem będą realizować się w interpersonalnych relacjach jako atrakcyjni partnerzy."]