No JavaScript support!
To take full advantage of this digital library, please verify if your browser supports JavaScript.
loading...
Choose publication:
1.1 Metody aktywizujące w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej1.1 Metody aktywizujące w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Add to bibliography
1.2 Gry i zabawy matematyczne dla najmłodszych1.2 Gry i zabawy matematyczne dla najmłodszych
1.3 Jak rozwijać wyobraźnię przestrzenną u najmłodszych?1.3 Jak rozwijać wyobraźnię przestrzenną u najmłodszych?
1.4 Jak rozwijać kompetencje ekonomiczne u najmłodszych?1.4 Jak rozwijać kompetencje ekonomiczne u najmłodszych?
10.1 Jak rozwijać postawę przedsiębiorczą za pomocą edukacji matematycznej?10.1 Jak rozwijać postawę przedsiębiorczą za pomocą edukacji matematycznej?
10.2 Jak rozwijać racjonalne decydowanie za pomocą edukacji matematycznej?10.2 Jak rozwijać racjonalne decydowanie za pomocą edukacji matematycznej?
10.3 Jak rozwijać myślenie długofalowe za pomocą edukacji matematycznej?10.3 Jak rozwijać myślenie długofalowe za pomocą edukacji matematycznej?
10.4 Jak rozwijać efektywność osobistą za pomocą edukacji matematycznej?10.4 Jak rozwijać efektywność osobistą za pomocą edukacji matematycznej?
2.1 Samodzielne wykonywanie pomocy dydaktycznych jako element nauki myślenia matematycznego2.1 Samodzielne wykonywanie pomocy dydaktycznych jako element nauki myślenia matematycznego
2.2 Jak wykorzystać gry dydaktyczne w edukacji matematycznej dzieci?2.2 Jak wykorzystać gry dydaktyczne w edukacji matematycznej dzieci?
2.3 Jak wykorzystać technologię w edukacji matematycznej?2.3 Jak wykorzystać technologię w edukacji matematycznej?
2.4 Matematyka w przestrzeni wokół nas2.4 Matematyka w przestrzeni wokół nas
3.1 Konstruktywizm i metody aktywizujące w edukacji matematycznej dzieci starszych i młodzieży3.1 Konstruktywizm i metody aktywizujące w edukacji matematycznej dzieci starszych i młodzieży
3.2 Strategie oceniania różnych rodzajów aktywności dzieci starszych i młodzieży w edukacji matematycznej, wspierające kreatywność i samodzielność uczących się3.2 Strategie oceniania różnych rodzajów aktywności dzieci starszych i młodzieży w edukacji matematycznej, wspierające kreatywność i samodzielność uczących się
4.1 Jak wykorzystać zadania tekstowe w edukacji matematycznej?4.1 Jak wykorzystać zadania tekstowe w edukacji matematycznej?
4.2 Jak wykorzystać łamigłówkii zagadki w edukacji matematycznej?4.2 Jak wykorzystać łamigłówkii zagadki w edukacji matematycznej?
4.3 Jak rozwijać myślenie logiczne w edukacji matematycznej?4.3 Jak rozwijać myślenie logiczne w edukacji matematycznej?
4.4 Jak wykorzystać techniki gamifikacyjne w edukacji matematycznej?4.4 Jak wykorzystać techniki gamifikacyjne w edukacji matematycznej?
5.1 Jak wykorzystać metody problemowe w edukacji matematycznej?5.1 Jak wykorzystać metody problemowe w edukacji matematycznej?
5.2 Jak wykorzystać metodę projektów w edukacji matematycznej?5.2 Jak wykorzystać metodę projektów w edukacji matematycznej?